Jó egy ideje nem jelentkezett a Heti Zene rovat, nem is reklamált érte senki. Ejnye!
Ma kedvem támadt zenéket hallgatni, válogatni, így az e-mailek között találtam még le nem között, de a lelkes ajánlótársaim által már elküldött zenéket.
Ezeket osztom most meg veled.
Még @ni0 küldött egy zenét, amit akkoriban sok dj repertoárjában hallottam a legkülönbözőbb remixekben. Nem rossz kis muzsika.
@ni0: Erre a hétre egy olyan muzsikát hoztam amit, bevallom, talán nem is tudok egyértelműen stílushoz kötni. Mindenből van benne egy kicsi, s talán pont ettől jó. A remix elkövetője MK, akiről annyit sikerült megtudnom, hogy német származású és nem ez az első ilyen jól sikerült remixe.
Ugye mindenki ismeri már @attilagyongyosi urat?! Egyfelől jó zenéket küld, másfelől kimerítő és vicces megfogalmazású ajánlást ír a zenékhez. Most sincs ez másképp!
@attilagyongyosi: Pálinkást!
Szóval felugrok még gyorsban a HetiZenére.
Nem mást hoztam, mint egy jó kis hazait. Fodor ‘Flashtech’ Tomit úgy 6 éve ismerem és állítom, hogy az egyik legterményekebb magyar trance producerek egyike. Pofátlanul tehetséges és diszkógráfiája már most, fiatal kora ellenére is meglepően kiterjedt.
Igazából nem is nagyon van olyan szerzeménye, ami nekem ne jönne be.Mesterien ötvöz fülbemászó, ügyesen konstruált melódiákat energikus dob és basszus szekciókkal, dalaiban mindig megvan a boogie faktor.
Új kislemeze, a Falling Star 4 számot is tartalmaz és meg kell hagyni, mind a 4 minőségi. A ‘Take The Plunge’ pedig bitang módon belémragadt a héten. Hétfőn Debrecenbe vonatozván épp átrágtam magam az új hazai megjelenéseken (a podcastem márciusi adásához) és amikor ennek a kiállása megérkezett, leesett az állam. Egyszerű és hatékony.
Bár nem panaszkodott @andan81, de nekem most esett le, hogy eléggé kifogásolható módon az egyik Sunday Sessions epizódba bizony lenyúltam az ajánlását. Bocsi 🙂 Mentségemre szóljon, hogy nagyon jó zenéről van szó és kihagyhatatlan volt a deep muzsikák társaságából!
@andan81: Hogy mitől jó egy zene? Nálam akkor, ha érzéseket vált ki belőlem és teszi ezt úgy, hogy sokadik hallgatásra is van új felfedeznivaló benne. Az ilyen zenék számomra a mostanság megújult deep house műfajban találhatóak. Jót tett a műfajnak szerintem, hogy kissé keveredett a tech house-al; bátrabbak lettek az ütemek, húzósabbak a groove-ok.
Most egy nagyon friss megjelenésű (2014.03.10.) muzsikát hoztam nektek, aminél első hallásra egy ilyen “fucking amazing!” érzés keringett bennem. A Fables! azaz Robert George Allan V egy ausztrál producer, sokat nem hallottam róla, de ezentúl követni fogom a munkásságát. A Slowdance egy igazi mestermű, rengeteg olyan zenei elemekkel, ami miatt szeretjük a deep house-t 🙂
A tört ritmusok szállítója @ddq még egy számomra is tetsző darabot hozott. Furán keveri N3GUS a stílusokat, a végeredmény egy finom, lüktető dubstep határán mozgó, de még fogyasztható darab.
@ddq: Megintcsak egy olyan előadót sikerült találnom akiről életemben nem hallottam és annyit tudok róla, amit az internet (soundcloud/fb/twitter) elárul, miszerint bristoli lakos, dnb producer / DJ és mindenféle labelek alatt jelent meg eddig zenéje, többek között a Hospital recordsnál.
Jahm és úgy néz ki mint az indexes sixx 🙂
A zene pedig raga meg dnb meg helyenként dabtepp, viszont remekül lehet rá bólogatni!
Ééés akkor én.
Ha már tört ritmusok, akkor beszállok én is, nemrég találtam rá egy már 2 éves dalra, Scuba „tollából”. A Cognitive Dissonance a brit születésű, de jelenleg Berlinben tevékenykedő Scuba, eredeti nevénPaul Rose harmadik, Personality című albumáról való, igazi dallamos drum’n’bass mű, csodás női énekkel.
A másik ajánlásomra már nem is tudom, hogy hol leltem rá. Nagyon finom kis muzsika a Submotion Orchestra – Angel Eyes című dala. A 7 fős brit, leedsi csapat dubstep, soul, ambient electronica, jazz és dub vonalon mozog, jobbnál jobb muzsikákkal.
Az eredeti verziót itt tudod meghallgatni, linkelni viszont úgy döntöttem, hogy a kijevi koncertjüket fogom, amiről egyébként a zalaegerszegi Electric Connection – Fine című dala jut eszembe, ami csak a rend kedvéért: 2001-ben készült!
Vélemény, hozzászólás?